Hos underbara älskling

Har det skit mysigt hos min underbara älskling Daniel! vi har kollat på filmen "kommisarie späck"!

Den varhelt värdelös men vi kollade klart hela med alex. :) vissa sener va roliga andra inte. sägs att det ska vara en barn film med det kan jag inte påstå.. ?  massa hämska sener för "små" barn. Ingenting jag rekomenderar till barn..
Annars har jag det helt perfekt. :) jag lånar min älsklings dator när jag är här och han har sin.. eller vänta lite hät nu..? :o     han har 2 datorer! :D  Så här har jag det riktigt toppen.  Nu ska jag roppa på min älskling och be honom fixa en film till oss båda som vi kan kolla på nu och mysa ner oss med! :) puss♥

älskar dig Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0