Lite mysig uppdatering

Var riktigt godissugen innan vi drog te enköping förregår. så jag tog mig ann och köpte polka:) roktigt gott va de i alla fall.

Som sakt, jag var i enköping i föttegår och träffade på Syster Therese, Micke, William, Oliver och Ludwig! Riktigt trevligt och ungarna kan vara med mig. förut "hatade" dom mig.. :p
Åkte till Norrtälje sen dagen efter och åkte sedan till älsklingen. Hade en skit mysig kväll igår med honom och kommer få det ännu mysigare idag! ;)

Jag ska försöka fixa lite nya bilder på mig och älskling som många har tjatat om utanför bloggen och det ska nog gå att fixa! :)
Men nu ska jag fixxa lite å trixxaa lite ;). Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0